اولین لگد نینی قربونش برم من😍🥹

۱۱ پاسخ

از الان لگد نمیزنه نبض بوده

وایییییی 😍😍🫧🫧🫧

ای جانم عزیزم
خیلی حس قشنگیه 😍

وای خوشبحالت کاشکی منم زودتر حس میکردم😍

چجوری بود اولین لگدش

منم قشنگ وقتی چیزی شیرین می‌خورم کلن ول میخوره اصلا آروم قرار نداره 😂

منم قشنگ وقتی چیزی شیرین می‌خورم کلن ول میخوره اصلا آروم قرار نداره 😂

منم امروز شکمم ویبره رفت یه لحظه 🥺💕

ای خدااا به سلامتیییی

من هنوز هیچی حس نمیکنممم😅😭

چرا من احساس نمیکنم در حد چیزی ول بخوره همین

سوال های مرتبط

مامان پرنسا 👼🥹🍼🩷 مامان پرنسا 👼🥹🍼🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن 🩵🧸 مامان کارن 🩵🧸 ۸ ماهگی