خانوما ازمایش قند نرمالش باید چند باشه. ۱۰۵ ینی دیابت دارم

۱ پاسخ

نه عزیزم دیابت نداری
ولی روی مرزه

رعایت کن ی ک
مدت ...

۱۳۰ ب بالا دیابت حساب میشه

سوال های مرتبط