۶ پاسخ

اره من دادم البته از ۵ ماهگی الان ۸ ماهشه

من ازاول خودم گرفتم بدون تجویز دکتر....اوایل آپتامیل میدادم بهداشت گفت وزن دهی آنچنانی نداره آپتامیل دیگه نان ۲ دارم میدم البته پسرم کلا شیرخشک میخوره

من پسرم دو روزش بود سینم رو نگرفت خودم واسش شیر خشک گرفتم

اپتامیل سبکتره و نزدیکترین شیر به شیرمادره

اره تجویز برا چشه

من از روز اول

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی