خانوما کسی تاحالا عناب ب بچش داده؟

۵ پاسخ

عناب که خوبه حتی قبل غذاخور شدنم میشه آب کرد و داد

اره من دادم. هفت هشت ماهگی

جوشوندم. بعد یکم خنک وولرم دادم واسه گلو درد

عزیزم من گروه مامانای بچه دار زدم اگه دوست داری ب جمعمون ب پیوندی ایدی ایتا یا روبیکا بزار عضوت کنم

اره من

مامان نورا چجوری دادین؟

من دادم چندبار

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی