قرص اورژانسي در شير دهي؟

۳ پاسخ

سلام ببخشید من سوال شما رو تو قسمت سوال های مشابه دیدم شما قرص اورژانسی رو خوردین مشکلی نداشت واستون؟شیرتون اذیت نکرد

میشه..

من هراز گاهی میخورم اتفاق خاصی هم نیوفتاده تو این دوسال

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۳ سالگی
مامان آنیام دنیام🫀🧿 مامان آنیام دنیام🫀🧿 ۲ سالگی