خانوما تا چند هفتگی برای سرکلاژ وقت هست

۵ پاسخ

۲۴هفته وقت هست
واسه من ۱۸هفته واژینال ۳۱بود ، گفت دو هفته شیاف بزار دوباره بیا، الان سه هفته گذشته نرفتم خیلی بیخیالم
حالا تو همین هفته میخام برم

من سونوشکمی31بود استراحتم

انشالله برای شماهم رعایت کنید و همه چیز خوب باشه.ولی در کل سرکلاژ بد هم نیست.من بخاطر قرار گیری جفتم رو دهانه رحم ریسک بود!

من واژینال ۳۱ واقعا ترس دارم تا سه شنبه که برم پیش دکترم

۲۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان مروارید🩷 مامان مروارید🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد