ترشح در هفته من طبیعی هست ایا

۳ پاسخ

ترشح تا اخرش طبیعیه
فقط اگر همراه با بوی بد و سوزش یا خارش بود .به دکترت بگو دارو بده

سفید و بی بو و بی رنگ اره
تااخر بارداری هم کم و زیاد میشه
موردی نی

من به دکترم گفتم گفت قرص مترونیتازول بخور

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان فقط خدا مامان فقط خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آگرین مامان آگرین روزهای ابتدایی تولد