مامانا تو 25هفته سونو چیه دکترم نوشته؟؟

۸ پاسخ

برا منم نوشته

منده گلن هفته گدجام دکتروقتیم دی
ولی اوزوم دیجام یازسین سونو
میترسم طول سرویکسم پایین باشه مشکل بشه برام

احتمالا همون سونو وزنه

۲۵سنو نیس ۲۸تا۳۲ سنو وزن

احتمالا واسه وزن میخاد ببینه چطوره

ب منم گفته بود ۲۵هفته بیا ولی نرفتم ۲۸هفته رفتم برا سونو رشد

مرحله ی دوم
خون وقند همون پودر فکنم

نمیدانم😬
برا منم گفته مینویسم

سوال های مرتبط

مامان دلبند مامان دلبند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌ونهم بارداری