سلام میگم سونو داپلر چیه کسی انجام داده دکترم نوشته برام

۷ پاسخ

بله من انجام دادم چند روز پیش اتفاقا بارداریم نرماله ولی دکترم بازم برام نوشته اینجوری خیالم راحت تر شد

منم ی هفته پیش انجام دادم
۴میلیون و ۷۰۰و خورده ای بود
با بیمه تکمیلی قبول نکرد فاکتور داد با تامبن اجتماعی کم کرد شد ۳میلبون ۹۱۵هزارتومان

عزیزم کجا اینقدر انجام میدی من چند وقت پیش رفتم 9میلیون شد الان هم باید برم برای تاریخ زایمان خدا کنه بچم وزن گرفته باشه نیاز برای زود در آوردن نباشه

من هفته پیش انجام دادم
دالپر اکرتا بود و iugr
منشی سونو گفت تخصصیه..

من همون انومالیم داپلرهم انجام دادم یبارم ۳۰هفته

برابررسی خونرسانیه به جنین انجامش هم مثل همون سونوی عادی هست فرقی نداره

به من گفت چون بارداری اولته و سقط نداشتی نمیخواد ولی برای اینه که خونرسانی به جنین ببین و جفتو

سوال های مرتبط