خانما nst یا نوار قلب جنین چطوریه؟

۲ پاسخ

دو تا صفحه مثل گوشی پزشکی منتهی بزرگ تر
میزنن به شکمت
با یه وسیله ای که میدن دستت و هر موقع که تکون خورد بچه دکمه ش رو بزنی
قبلش هم چیز شیرین باید بخوری

ی ربع قبلش ی چیز شیرین بخور اب بخور یکم راه برو بعد دراز میکشی ی چیز میزارن صدا قلب نی نی پخش بشه ی چیزیم دستت میدن هروقت تکون خورد دکمه شو فشار میدی تا بیست دقیقه

سوال های مرتبط

مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان 🎀دیانا مامان 🎀دیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دُردانه پِسَر مامان دُردانه پِسَر روزهای ابتدایی تولد
مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی