۵ پاسخ

توشمال بهش میگن آش کدو

آش کدو حلوایی 😳😳 بعد وانیل 😳😳😳 این بیشتر به دسر میخوره تا آش 😂😂😂

اره چون خیلی خوش طعم‌میکنه اش رشته که نیست نشه ریخت

آش مگه نیست اونوقت وانیل ؟؟؟🤔🙄🙄

ن ضرر نداره وانیل نوش جان

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی