۴ پاسخ

خوبه ریسک نداره نی نی ام بنظرم پسره😂🩵

ازمایش انومالی؟؟
چرا دکتر برای من ننوشت اخه
فقط سونو نوشته ک هفته بعد برم انجام بدم

خوبه همه چی

عزیزم جواب رو بفرست برای چت جی پی تی کامل برات تفسیر کنه و خیالت راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌼رَستا🌼 مامان 🌼رَستا🌼 ۸ ماهگی
مامان آیلی🩷 مامان آیلی🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان فسقل دوم مامان فسقل دوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفسم💞 مامان نفسم💞 هفته بیست‌ونهم بارداری