مامانا جواب غربالگری دومم چجوریه؟

تصویر
۸ پاسخ

مشکلی نداره

این ازمایش بعد انومالیه؟هزینش چقده

آها مرسی❤️

برای چیه واجبه همه بدن من آخرین ازمایشم واسه انتی بود

واسه من فقط سونو نوشت آزمایش ننوشت

آزمایشه؟

ریسکش پایینه
برا منم ۱ در ۲۲۰۰بود

سالمه مشکلی نیست ...عالیه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفسم💞 مامان نفسم💞 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان پارمیس مامان پارمیس ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ ماهگی
مامان سه تا نور چشم مامان سه تا نور چشم ۵ ماهگی
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری