غربالگری دومم چطوره خواهشا جواب بدین

تصویر
۲ پاسخ

منم چند روز دیگه باید غربالگری دوم رو برم
و کلی نگرانم
اولی منفی بود اما اعدادم مرز بود
شما آزمایش قبلیت چجوری بود ؟مرز بود ؟خوب بود؟

نتیجه‌ی این آزمایش برای Sogand Tamor کاملاً طبیعی و کم‌خطر است:

🧬 بررسی نقص‌های لوله عصبی (NTDs)
- مقدار AFP: 16.4 ng/ml
- مقدار MoM (Multiple of Median): 0.29
- ریسک محاسبه‌شده برای NTDs: 1 در 8134 → ریسک پایین
- حد آستانه برای ریسک بالا: 1 در 100 → نتیجه زیر این حد است، پس طبیعی محسوب می‌شود.

🤰 بررسی پره‌اکلامپسی
- سابقه‌ی پره‌اکلامپسی: ندارد
- وزن، سن، دیابت، IVF، سیگار و بارداری دوقلو: هیچ‌کدام وجود ندارد
→ این عوامل نشان می‌دهند که ریسک پره‌اکلامپسی نیز پایین است.

📊 نمودار گزارش
نمودارها با رنگ سبز نشان‌دهنده‌ی وضعیت کم‌خطر هستند، که تأیید می‌کند همه چیز در محدوده‌ی طبیعی قرار دارد.

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان پارمیس مامان پارمیس ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق و پسته مامان فندوق و پسته هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷توراهی 😍🩷 مامان 🩷توراهی 😍🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر حسین 💜 مامان امیر حسین 💜 روزهای ابتدایی تولد