دلستر برا وزن گیری جنین خوبه؟

۹ پاسخ

دلستر کارخانه ک همش قند و گاز من اصلا نمیخورم کجاش خوبه ؟مگ دست سازه ک ندیدم

من هنوز حالت تهوع دارم چند روز پیش دکتر گفت هم وزن گیری کمه هم حالت تهوع گفت لیموناد مارک زم زم بخورم

شنیدم خوبه دلستر و بستنی اگه قند نداشته باشی

گوشت خیلی خوبه

بستنی گوشت وسفیده تخم مرغ آبپزبرنجم خوبه

ن اصلا

بله خوبه

من شنیدم میگن خوبه تخم مرغ آب پز و بستنی هم عالیه

اگه قند نداشته باشي اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان یاسان مامان یاسان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان nini مامان nini هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان باران وجانان🩷 مامان باران وجانان🩷 ۸ ماهگی