۲ پاسخ

من سزارین سوم بودم سال۱۴۰۲هزینه اش پنج میلیون شد میتونی زنگ بزنی بپرسی بازم هرجورباشه از بیمارستانهای دیگه کمتر میگیرن

دکترتون کیه؟

سوال های مرتبط