سلام.با خارش شکم چیکارکنم😫😫؟؟

۶ پاسخ

روغن بادام شیرین میزنم عالیه

من شکم سوممه ولی خیلی خارش دارم.
یه بار خاروندم تا شب پوستم می‌سوخت و قرمز بود.
دیگه الان اصلا دست نمیزنم.فقط چرب میکنم

تنها انشالله چرب نگهداشتنه پوست شکمه تامیتونی چرب کن و ماساژبده اگه بخارونی باید با ترکهای زیادی روبروبشی جان

بخارونی مساویه با ترک

اگ خیلی میخاره ی تیکه یخ بمال ب پوستت ،بعدشم چربش کن

چربش کن مدام

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان لیام و دیار مامان لیام و دیار ۱ ماهگی
مامان حنان کوچولو مامان حنان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد