۲ پاسخ

منم اینجوری شدم ماه قبل خیلی خونریزی داشتم الان بازخونریزیم کمه

عزیزم هرشب قرص آهن بخورهر۶یا۸ساعتم میتونی قرص مفنامیک اسید۲۵۰بخوری من وقتی آیودی گذاشتم دکترایناروگفت

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۶ ماهگی