۲ پاسخ

من دیروز زدم ۲تا تزریقی و دوتا خواراکی

من همین الان برگشتم. سه تا زدن‌ دوتا تو راست زدن یکی تو چپ. یکی هم خوراکی بود. خیلی هم گریه نکرد . فعلا ک آرومه خدابخیر کنه . ایشالا دردی نداشته باشه مثل چهارماهگی سبک باشه.

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۴ ماهگی
مامان Delana مامان Delana ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۵ ماهگی
مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی
مامان هانیه سادات مامان هانیه سادات ۱۶ ماهگی
مامان سید پارسا ،🥰 مامان سید پارسا ،🥰 ۱ سالگی