چرا من تو کرمانشاه هرچی بیبی چک روژان خودکاری میگردم نیس😑

۳ پاسخ

والا منم بعضی وقت ها میام کرمانشاه اصلا هیچی نیست یه چی میخوای باید یه هفته بگردی تا پیدا کنی

من صبح زدم خودکاری روژان
ی هاله ب زور میبینم
یعنی درسته
از کی شنیدی دقیقه؟؟؟

اوووووچقدسخت میگیری اگ باشی ک هربیبی نشون میده

سوال های مرتبط

مامان دلــویـــن🧸🍓 مامان دلــویـــن🧸🍓 هفته سی‌ام بارداری