۱ پاسخ

چیزی نیس عزیزم بعد 15 روز میری بخیه‌هاتو در میاری دردم نداره کلا جایی بخیه‌ها بیحسه

سوال های مرتبط

مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی