دخترم ۴۳روزشه
وزنش ۴۷۰۰هست خوبه آیا؟؟؟؟

۲ پاسخ

عالیه دختر من دوماهگی آنقدر بود وزن تولدش چقدر بوده؟؟

اره عزیزم خوبه وزن تولدش چند بود

سوال های مرتبط

مامان آرون👼💙 مامان آرون👼💙 ۱ ماهگی