سلام دوستان بنظرتون برم سونو آنومالی؟

۶ پاسخ

من 18هفته وپنج روز رفتم

مگه دکترتون تاریخ نمیده که کی برین؟؟من دکترم دقیق تاریخ میده که کی باید انجام بدم

بذار ۱۸ هفته کامل بشی بعد برو

صددرصد برو

18هفته و 2.3روز اگه هستی برو

اره چرا نری؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه  کوچولو🩷 مامان معجزه کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری