خانمااا تپش قلب دارم طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

تپش قلب توی این هفته ها طبیعیه. ولی فشارت رو روزی دو بار چک کن اگر بالا بود اون باید سریع پیگیری شه

احتمالا
منم داشتم قرص دادن

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان توتفرنگی🥹🍓 مامان توتفرنگی🥹🍓 ۱۳ ماهگی
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی