سلام خانم ها چند هفته برم واسه سونوی وزن

۵ پاسخ

۳۲هفته برو اخرین سونو هم ۳۷هفته برو که اگه وزنش پایین بود لیدی میل بخوری وزنش بره بالا

۳۰ هفته خوبه

مرسی عزیزم ممنونم

30 هفته

از ۲۸ تا ۳۲ هفته وقت داری

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۲ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان علی وآیناز 🥰❤️ مامان علی وآیناز 🥰❤️ ۸ ماهگی