ی ماه از زایمانم میگذره دیشب از درد استخون پا و کتف و شونه و کمرم گریه میکردم نمیدونم فک کنم هیچ وقت دیگه آدم سابق نشم
من وقتی رو کمرم میخوابم حس میکنم از وسط دو نصف شده گاهی بابغض بیدار میشم
خودم کردم ک لعنت بر خودم باد
من داغونم هم بدن درد و کمر درد دارم خونریزیمم هی قطع میشه هی باز میاد دکترم رفتم هیچی دارو نداد الان دیگ تو ۴ ماهه که زایمان کردم🤕
منن اینحوریم. گردن درر و بدن درد بعد زایمانم.
وای من بدن درد شدید نمیدونم چرا استخونم درد میکنه
اره یه مدت رو زمین میخوابم بهترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.