نفخ و دلدرد بچه تا کی ادامه داره؟

۸ پاسخ

برا دختر من دیگه نداره الان یک هفته میشه نه زور میزنه نه چیزی نفخ هم نداره

اینفاکول بی بی کولیک بهش بده

تا پایان ۳ماه میگن

۶ماه🤦🏻🤦🏻🤦🏻

میگن 100 روزه و من به امید اون روز دارم تحمل میکنم

خدا داند

میگن ۱۰۰ روزگی

من که هنوز درگیرم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان نورا💫 مامان نورا💫 ۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۲ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی