۵ پاسخ

من فقط ماجان پرچرب میدم وخداروشکر بهش میسازه

کم چرب آره

منکه دادم بچم اسهال شد😐

من شیر پاستوریزه میدم کم چرب

ن فقط پر چرب

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پریماه مامان پریماه ۱ سالگی