طبیعی بدون درد (بی حسی)یا سزارین؟

۲ پاسخ

من دو دلم
پارسال ی سقط ۱۹ هفته طبیعی داشتم، هرچند سخت بود دلی تونستم تحمل کنم

ولی میگن زایمان سخت تر از سقطه

من انتخابم طبیعی اول مگر اینکه مجبور به سزارین بشم

سوال های مرتبط

مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی