۲ پاسخ

بی حسی..من ک زیاد درد نداشتم بعد عمل با شیاف کنترل میشد

بنظرم بیهوشی عالیه چون چشمتو میبندی باز میکنی تو ریکاوری هستی
من پمپ درد نداشتم و نیازی هم نبود چون اونقدری درد نداشتم با شیاف قااابل تحمل بود

سوال های مرتبط

مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی