دوباره بیحسی
بی حسی خیلی خوبه من اولش میگفتم بیهوشی ولی بیهوش نکردن
صد در صد بی حسی.انقدر اون لحظهای که بچه دنیا میاد حسش قشنگ و جالبه که واقعا خیلی حیفه آدم بیهوش باشه.
منو بهم گفتن کدوم رو میخوای خودم بی حسی رو انتخاب کردم.
بی حسی میگن بهتره چون بیهوشی اون لحظه ک بچه بدنیا بیاد ک بهترین لحظه برای مادره چیزی نمیفهمی بیهوشی
بی هوش نمیکنن الان دیگه
بی حسی بهتره به نظرم تا بیهوشی عوارضش کم تره جفتش شدم ازبیحسی بیشتر راضیم .یه خوبیم که داره بچه رو میبینیم تا به دنیا اومد
من هم بیحس شدم هم بیهوش
من از بی هوشی چیزی نمیدونم ولی من بیحسی بودم کاملا راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.