مامانا بنظرتون سزارین با بی هوشی یا بی حسی؟

۸ پاسخ

بی حسی بهتره

بی حسی🥹وقتی تو اتاق عمل بچتو میبینی صدا گریشو میشنوی, بهترین حسهههه

نمیدونم واقعا راست میگن عوارض بی حسی کمتره یا ن
اما من دوتا شو تجربه داشتم حس و حال بی حسی خیلی بهتره

بی حسی

مامان من دوتاشم تجربه کرده میگ سره منوخاهرم بی حسی نبوده ۲۸سال پیش و۲۵سال پیش ولی خب سخت بوده میگ دورازجونش مثل مرده میفته آدم کلی طول میکشه تا ب خودت بیایی ولی سره داداشم۱۵سال پیش سر شده کلن راضی تربود بااینکه درده رو داشت ولی خب بیداربود و همه چیو میدید میگ کلی آدم حسش فرق میکنه

بی حسی عوارضش کمتره

من بی حس بودم دفعه بعد بیهوش میشن

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد