بی حسی بهتره
بی حسی🥹وقتی تو اتاق عمل بچتو میبینی صدا گریشو میشنوی, بهترین حسهههه
نمیدونم واقعا راست میگن عوارض بی حسی کمتره یا ن
اما من دوتا شو تجربه داشتم حس و حال بی حسی خیلی بهتره
بی حسی
مامان من دوتاشم تجربه کرده میگ سره منوخاهرم بی حسی نبوده ۲۸سال پیش و۲۵سال پیش ولی خب سخت بوده میگ دورازجونش مثل مرده میفته آدم کلی طول میکشه تا ب خودت بیایی ولی سره داداشم۱۵سال پیش سر شده کلن راضی تربود بااینکه درده رو داشت ولی خب بیداربود و همه چیو میدید میگ کلی آدم حسش فرق میکنه
بی حسی عوارضش کمتره
من بی حس بودم دفعه بعد بیهوش میشن
بی حسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.