به نظرم بی حسی چون لحظه به دنیا اومدن نینیتو از دست ندی
من بی حسی بودم، خیلی خوب بود
بیهوشی بهتره.بی حسی بعدش سردرود گردن درد گرفتم سر دخترم تا۱۰روز بیچاره شدم
برای من هر دوش بود اول بی حسی زدن بعد ک فهمیدن بی حس نمیشم بیهوشم کردن
من چون نمیتونم سرمو بعدش تکون ندم بیهوشیو انتخاب میکنم
بی حسی
بخاطر حس بی نهایت زیبای شنیدن صدای گریه نوزادت و دیدن روی ماهش ❤️❤️
من چون مشکل ریه و تنفس دارم گفتن بی حسی از کمر ولی دوست داشتم بیهوشی کامل باشم ولی میگن نمیشه کامل بیهوش شی
بی حسی چون اون لحظه که بچه رو میارن کنارت قشنگ ترین حسه
بی حسی هست اونایی هم که بی حس نمیشن با بی حس یه دارو گیج کننده یکم میزنن
بی حسی
فقط به عشق اینکه صدای بدنیا اومدن نی نیمو بشنوم
بی حسم کنن نمیفهمی من یک آمپول زدن داغ شدم هیچی نفهمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.