بنظرتون سزارین بی هوشی یا بی حسی!؟
🦋🕸️🍃🍂🪴🌱🪵🪺🌸

تصویر
۱۱ پاسخ

به نظرم بی حسی چون لحظه به دنیا اومدن نینیتو از دست ندی

من بی حسی بودم، خیلی خوب بود

بیهوشی بهتره.بی حسی بعدش سردرود گردن درد گرفتم سر دخترم تا۱۰روز بیچاره شدم

برای من هر دوش بود اول بی حسی زدن بعد ک فهمیدن بی حس نمیشم بیهوشم کردن

من چون نمیتونم سرمو بعدش تکون ندم بیهوشیو انتخاب میکنم

بی حسی
بخاطر حس بی نهایت زیبای شنیدن صدای گریه نوزادت و دیدن روی ماهش ❤️❤️

من چون مشکل ریه و تنفس دارم گفتن بی حسی از کمر ولی دوست داشتم بیهوشی کامل باشم ولی میگن نمیشه کامل بیهوش شی

بی حسی چون اون لحظه که بچه رو میارن کنارت قشنگ ترین حسه

بی حسی هست اونایی هم که بی حس نمیشن با بی حس یه دارو گیج کننده یکم میزنن

بی حسی
فقط به عشق اینکه صدای بدنیا اومدن نی نیمو بشنوم

بی حسم‌ کنن نمیفهمی من یک آمپول زدن داغ شدم هیچی نفهمیدم

سوال های مرتبط

مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد