دیگه همه رو بی حسی میزنن اگه مورد اورژانسی باشه بیهوشی میکنن
آمپولش اونقدر که میگن هیولا نیست یه سوزش کمی داره ولی به دیدن بچه و تماس پوست با پوست موقع زایمان می ارزه
من کمر درد دارم به دکترم گفتم بیهوشم کنه قبول کرد
مگه شما ها رو نمیفرستن مشاوره بیهوشی،من دیروز رفتم گفت دیگه بیهوشی انجام نمیدن و منسوخ شده،چون دارو از جفت عبور میکنه سریع و به نوزاد میرسه و ضرر داره
اینکه تو بی حسی همون موقع بچتو میبینی صداشو میشنوی خیلیی حس قشنگیه ولی میگن اون کمردردهایی کتا آخر عمر باهاته و سرد دردهای بعدش بخاطر همین بی حسیه
پس بیهوشی فک کنم بهتر باشه ولی هردکتری هم الکی بیهوشنمیکنه
بیهوشی میخابی بیدار میشی میبینی کارت تمومه😁
مگ دست خودمونه ک بی حسی باشه یا بیهوشی
فککنم الان بیهوش نمیکنن مگ خیلی خیلی اضطراری باشه
من ترس دارم از بی حسی.بیهوشی انتخاب میکنم
من میترسم بی حسی بزنن به کمرم دیسک کمر دارم بدتر بشه بیهوشی انتخاب میکنم
بی حسی بخاطر اینکه بچه رو همون موقع میبینی میذارن رو صورت و سینت و بعدم پمپ درد و شیاف درد کمتری میکشی
خوبه
ولی بعدش سردردا و گردن دردای بدی داره
من بخاطر همین میخوام اینسری بیهوشی بگیرم
گفتم دوساعت بچمودیرتر ببینم بهتره تا اون سردردای وحشتناک
بی حسی بهتره
من بیهوشی انتخاب کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.