دخترا سزارین بی هوشی بهتره یا بی حسی؟

۱۱ پاسخ

دیگه همه رو بی حسی میزنن اگه مورد اورژانسی باشه بیهوشی میکنن
آمپولش اونقدر که میگن هیولا نیست یه سوزش کمی داره ولی به دیدن بچه و تماس پوست با پوست موقع زایمان می ارزه

من کمر درد دارم به دکترم گفتم بیهوشم کنه قبول کرد

مگه شما ها رو نمیفرستن مشاوره بیهوشی،من دیروز رفتم گفت دیگه بیهوشی انجام نمیدن و منسوخ شده،چون دارو از جفت عبور می‌کنه سریع و به نوزاد میرسه و ضرر داره

اینکه تو بی حسی همون موقع بچتو میبینی صداشو میشنوی خیلیی حس قشنگیه ولی میگن اون کمردردهایی ک‌تا آخر عمر باهاته و سرد دردهای بعدش بخاطر همین بی حسیه
پس بیهوشی فک کنم بهتر باشه ولی هردکتری هم الکی بیهوش‌نمیکنه

بیهوشی میخابی بیدار میشی میبینی کارت تمومه😁

مگ دست خودمونه ک بی حسی باشه یا بیهوشی
فک‌کنم الان بیهوش نمیکنن مگ خیلی خیلی اضطراری باشه

من ترس دارم از بی حسی.بیهوشی انتخاب میکنم

من میترسم بی حسی بزنن به کمرم دیسک کمر دارم بدتر بشه بیهوشی انتخاب میکنم

بی حسی بخاطر اینکه بچه رو همون موقع میبینی میذارن رو صورت و سینت و بعدم پمپ درد و شیاف درد کمتری میکشی
خوبه
ولی بعدش سردردا و گردن دردای بدی داره
من بخاطر همین میخوام اینسری بیهوشی بگیرم
گفتم دوساعت بچمو‌دیرتر ببینم بهتره تا اون سردردای وحشتناک

بی حسی بهتره

من بیهوشی انتخاب کردم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیا و میران مامان مهدیا و میران ۱۰ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد