به نظرتون بی هوشی بهتره یا بی حسی ؟چرا ؟

۹ پاسخ

بنظرم بی حسی بهتره

میگن بی حسی عوارضش کمتره

بیهوشی میگن برای جنین خوب نیست

بیحسی عالیه

سر اولی بیهوش بودم قطعا اینم بیهوشی میخوام چون فوبیا دارم

بی حس حالا میان میگن وای کمر درد میاره فلانه و ...
من انتخابم بی حسی کم کم دردت شروع میشه بیهوشی یهو میفهمی پاره شدی سخته بنظرم

من بیحسی بودم خیلی خوب بود

الان اصلا بیهوش نمیکنن فقط بی حسی میکنن

بی حسی چون بی هوشی روی جنین هم‌تاثیر داره و شیردهیت سخت تر میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی