عزیزم الان بیهوشی انجام نمیدن
از نظر من بیهوشی چون واسه بی حسی یه امپول بزرگ میزنن تو نخاع که همون باعث میشه بعدها کمردرد های خیلی بدی بگیری
من کمر درد دارم از وقتی آمپول زدن کمرم
من برا سرکلاژم بی حس شدم خیلی سخت بود بعدشم لرز گرفتم پاهامم تا به جون آمد خیلی سخت بود درد امپولشم که بماند ولی بیهوشی درد حس نمیکنی تو همون اتاق عمل بگو پمپ درد بزنن بهت اصلا حس نمیکنی
بی حسی چون تا حس پاهات بیاد کلی از دردات رفته من زایمان دوم و حتما دوباره بی حسی انتخاب میکنم اصلا هم کمر درد نگرفتم
بی حسی
بی حسی چون من خودم از دکتر پرسیدم گفت بعد بیهوشی خیلی درد میگیره آدم
بی حسی.
بی حسی
بی حسی
صد در صد بی حسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.