بی حسی بهتره یا بی هوشی ؟

۱۱ پاسخ

عزیزم الان بیهوشی انجام نمیدن

از نظر من بیهوشی چون واسه بی حسی یه امپول بزرگ میزنن تو نخاع که همون باعث میشه بعدها کمردرد های خیلی بدی بگیری

من کمر درد دارم از وقتی آمپول زدن کمرم

من برا سرکلاژم بی حس شدم خیلی سخت بود بعدشم لرز گرفتم پاهامم تا به جون آمد خیلی سخت بود درد امپولشم که بماند ولی بیهوشی درد حس نمیکنی تو همون اتاق عمل بگو پمپ درد بزنن بهت اصلا حس نمیکنی

بی حسی چون تا حس پاهات بیاد کلی از دردات رفته من زایمان دوم و حتما دوباره بی حسی انتخاب می‌کنم اصلا هم کمر درد نگرفتم

بی حسی

بی حسی چون من خودم از دکتر پرسیدم گفت بعد بیهوشی خیلی درد میگیره آدم

بی حسی.

بی حسی

بی حسی

صد در صد بی حسی

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدیا و میران مامان مهدیا و میران ۱۰ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی