مامانا برای سزارین بی حسی بهتره یا بی هوشی ؟؟

۸ پاسخ

بی حسی من اصلا دردی از آمپولش حس نکردم ولی سوند واسم دردناک بود خیلی

بی حسی

من بی حسی بودم فقط سوند خیلی اذیتم کرد

بی حسی خیلی خوبه بیهوشی عوارضش زیاده سردرد تهوع

بیحسی خیلی اذیت میشی کمر درد شدید میاره

صد در صد بی حسی

بی حسی چون هوشیار لحظه بدنیا اومدن بچه

من ترجیحم بی حسی بود بازم بستگی به نظر هر فردی داره

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیا و میران مامان مهدیا و میران ۱۰ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی