۹ پاسخ

من سر بچه اول بیهوش شدم خیلی خوب بود،بعدشم عوارضی نداشتم بجز درد بخیه ها که اونم دیگه طبیعیه

من سر بچه اولم بیهوش بودم خوب بود عوارضی هم بعدش نداشت

من خیلی دوس دارم بیهوشی🥲

بیهوشی
اصلأ بی حسی خوب نیست
من که از سردرد گردن درد داغون بودم نه سر درد عادی ها طوری که هیچ داروی جوابگوش نبود همش جیغ میزدم
الان هم کمر درد دارم میمیرم

بخاطر سیستم بدن خانوما بیهوش نمیکنن بی حس میکنن بعد بی حسی بهتره بعد هم ک اوردن تو بخش تا یه سه چهار ساعتی هنوز بی حسی اما اگه بیهوشی باشه تا هوش اومدی دردت شروع میشه پس نظر تمام دکترا بی حسی خوبه

بیهوشی بی حسی ازکمر میکنن بعدها دردهای کمرمیگیری

بیهوشی

کاش بیهوش کنن من سر پسرم بی حس کردن همون قسمت ب حدی درد میکنه با این ک ۴ سال و نیم گذشته اما اثرش نرفته

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدیا و میران مامان مهدیا و میران ۱۰ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد