هم بی حسی و هم بیهوشی تجربه دارم ۲باید بیهوشی انتخاب کردم و از بیهوشی راضی بودم بی حسی بعدا عوارض داره البته برای خودم داشت حالا شاید بعضی مادرا بیان بگن ما کمر درد نداریم خوبیم ولی خودم کمر درد میشم یکمراه میرم کمرم خشک میشه
من بی حسی بودم اگه یه بار دیگه بخوام انتخاب کنم صددرصد بی هوشیه
من بیهوشی بودم خوب بود
من بیهوش بودم خیلی راضیم
عوارض بیهوشی در کل زیاد مگر راه به جایی نباشه سالها تو بدن میمونه
بنظرم بیهوشی چون، بیحسی رو میزنن ب ستون فقرات و عوارض داره مسلما، بخاطر همین من ک ترجیح میدم اگر سز شدم بیهوش شم
بی حسی
بی حسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.