منم بیهوشی رو میخوام انتخاب کنم وحشت دارم از اتاق عمل و بچه ای که خونی مالی از بدنم میکشن بیرون 🥲
بیهوشی با اینکه عوارض خودشو داره بنظرم بهتر از بی حسی اخه من هر کیو دیدم بی حس شده تا چند وقت حتی یکسال کمر درد بوده
بی حسی هیجانش بالاس چون بدون درد شاهد تموم جراحی و در اوردن بچت هستی و اون لحظه که بچتو میذارن روصورتت اون گرما عشق تموم زندگیت میشه .بیهوشی هیچی متوجه نمیشی و بچتو تا بهوش نیای نمیبینی و ممکنه سینه اتو هم نگیره ولی خب هیجان و ترسی هم نداری چون بیهوشی و بعد از بهوش اومدن ک کمی طول میکشه بچتو میذارن بغلت
دکتر من ک گفت الان کلا اجازه بیهوشی نمیدن
من صبح ک رفتم بیمارستان هیج حس ترس و استرسی نداشتم اما …اما. اومدم گان پوشیدم و سوند گذاشتن بدنم تمام شروع ب لرزیدن کرد از استرس ،تو اتاق عمل هم قبل اینکه بیهوشم کنن برای اینکه کمترین اسیب بیهوشی ب نوزاد برسه همه چیو از قبل اماده میکردن ی دورم اونجا لرز کردم گفتم خداروشکر بیهوشی رو انتخاب کردم وگرنه از استرس پس می افتادم ک همه جیو متوجه بشم
من بی حسی برامانتخاب کرد
من بیهوشی انتخاب کردمممم
بیحسی
من بیحسی بودم خیلی خوبه ، بیهوشی فکر کنم درد داری بعدش
من قراره با بیهوشی باشم
من سه تا قبلی بی حس شدم اینبارم انتخابم بیحسیه
بیهوشی
من انتخابم بی حسیه
صد در صد بیحسی چون بعد عملت هم بی حسی دردش قابل تحمل تر هست تا بیهوشی
بیهوشی بهترهمن بی حسی زدم روم اثر نکرد بعد بیهوش شدم الان کلا کمر درد دارم و از لگن ب پایین سنگینم و پا درد دارم
من هم بیهوش شدم هم بی حس به نظرم به حسی چون دردت کم کم شروع میشه.ولی بیهوشی همون اول درد داری
بیحسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.