۷ پاسخ

من بیحسی دوست داشتم بچه ببینم

بی حسی

بی حسی صددرصد برا من عوارضی نداشت تازه حس اون لحظه ای ک بچه دنیا میاد میارن بهت نشونش میدن و با دنیا عوض نمیکنم

بی حسی قطعا اتفاقا دکتر داشت میگف که‌ بیهشوشی اگ کسی قصد داره بچه شیر بدع میره تو شیر و بیهوش ک باشی همین ک ب هوش بیای متوجه درد میشی و اون فشار دادنه‌‌اما بی حسی نه ایطور نیس

بی حسی

من بیهوشی رو دوس دارم ولی برای سزارین انتخابم بیحسی هست چون میخوام هشیار باشم وقتی بچه ام دنیا میاد،کمر درد بعداز بیحسی هیچ ارتباطی با درد بعدش نداره و دلیلش ضعف فیله های کمر و فشار بسیار زیاد در زمان بارداری روی کمر هست

من خودم بی حسی برااینکه ی بار تجربه کردم عوارضی نداشت برام ن کمر درد ن سردرد ک البته ربطی هم نداره و از همه مهم تر برااینکه بتونم جوجه کوچولومو همون اول ببینم و بوش کنم وای ک حسش بی نظیره😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی