سزارین با بیهوشی کامل یا بی حسی کمری. کدومش؟؟؟

۲۱ پاسخ

من انتخابم بیهوشی هست ، چون هم کمردرد دارم هم یه مهره کمرم جابجا شده
سزارین قبلی هم بیهوش شدم
دکترم میگفت این بیمارستان که تو انتخاب کردی بیشتر خودشون هم تمایل به بیهوشی دارن

بی حسی کمری.
از بی هوشی در اومدن افتضاحهههه من دوبار بیهوشی گرفتم و تصور اینکه با وجود بچه بخوام از بیهوشی در بیام وحشتناکه😑

منه بدبخت که دوتاشو زدن برام😭ولی بی هوشی کامل خیلی بهتره من کمر نمیتونم صاف کنم

ببهوشی کامل
بچمو دوساعت بعد دیدم گفتم نمبخام بیحس بشم ک کمردرد و ابنا بعدشو داشته باشم
دبگ بیهوشم کردن
این سری هم صددرصد بیهوشی

من ترجیحم بیهوشی کامله

مگه حق انتخاب میدن

من بیهوشی کامل بودم و فوق العاده راضی بودم

اگه قبول کنند واقعا منم دوست دارم بیهوشی رو

میگن بیهوشی منسوخ شده چون ماده بیهوشی روی بچه هم اثر می‌زاره بی حسی از کمر بهتره تا چند ساعت درد نداری
ولی من با بیهوشی هم اوکی ام برا بینی بیهوش شدم خوب بود نمی‌دونم دکترم چی بگه

به من گفتن انتخابی نیست☹️

من اگه یه درصد زایمانم سزارین باشه حتما بیهوشی انتخاب میکنم از دوست ندارم بعدش کمر درد داشته باشم

من بیهوشی کامل انتخابمه

والا گفتن حق انتخاب نداری فقط بی حسی😐

من شنیدم بیهوشی کامل انجام نمیدن دیگه

من ترجیهم بیهوشیه

من بی حسی بودم هیچ لحظه‌ای قشنگتر از دیدن بچم نبود
عوارض بی حسی هم خیلی کمتر از بیهوشی هست مگر اینکه شرایط خاصی باشه بیهوش کنن در کل عملای خاص نیاز به بیهوشی داره یا مثلا توی آزمایشات یه حساسیتی نسبت به بی حسی باشه وگرنه در صورت انتخاب صد در صد بی حسی
تو اتاق من یه نفر بیهوشی بود با اون دردای بخیه کلی بالا آورد حالا من که ندیدمش فقط صداشو می‌شنیدم چون نباید تکون می‌خوردم ولی حالم بهم خورد از اونور بنده خدا درد جسمی داشت به بچه باید می‌رسید اوضاعشم که اینجوری

مگه دست خودتونه؟

من اگه سزارین باشم قطعا بی حسی انتخاب میکنم

بیهوشی کامل. منکه راضی بودم

بيهوشي انجام نميدن ميگن خوب نيست مواد بيهوشي برا جنين

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی