۳ پاسخ

سلام عزیز من بیستو هفت روز از زایمانم میکذره هنوز زخمام بازه بنظرت غیرعادیه؟از شما چطورع؟

مگه جذبی واسه شما؟

من پماد عسل میزنم

سوال های مرتبط