منم سزارینم ۱۹ روزه درد دارم
عزیزم آب گوشت بخور
صبح ها عسل یخور
سیرابی با نخود بخور
کپسول آناناس بخور زود جوش بخوره
کدوم بیمارستان ودکترت
عنبرنسا دودبده دامن بپوش دودبده هی خوب میشه درد داشته باشی زود جوش میخوره
برای سوزش هرروز برو حموم با شامپو بچه بشور بعد با باد سرد سشوار خشک کن خیلی بهتر میشه سوزشش چون اون قسمت عرق میکنه میسوزه
طبیعیه منم خیلی درد داشتم
سزارین بودی؟
عزيزم شياف ديكلوفناك حتما بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.