۳ پاسخ

منم همین‌ بودم هیچکاری هم نمیشه تنها راهش زایمانه که انشاالله بسلامتی زایمان کنی ‌❤️❤️

هیچ کارعشقم الان دیگه بایدبزاییم تاخوب بشیم😰🤣منم به شدت همینم جیغ میکشم ازدردوسنگینی واژن فقط میگم این یه‌هفته موندروچطورسرکنم یه هفته دیگه دارم

منمممم

سوال های مرتبط