دوستان بین اسم شیدا و فاطمه ... کدوم بهتره

۲۱ پاسخ

فاطمه از نطر من بهترین اسمه

بدون شک فاطمه

فاطمه کوثر .فاطمه نورا ...شیدا دیگه از مد افتاده .ولی فاطمه با مشتقاتش همیشه پرطرفداره

فاطمه خانم ...

فاطمههه😍

فاطمه

قطعا فاطمه

فاطمه

خیلی متفاوت خب اگه مذهبی فاطمه،نورا بذار اگه غیرمذهبی میخوای شیدا شیوا آرشیدا قشنگه

فاطمه

هیچکدوم

اسم دختر منم شیداست اسم خوش اوایی هست میتونین بزاریم آرشیدا جدید تره

فاطمه خیلی زیاد شده
بااحترام شیدا

قطعا فاطمه

فاطمه رو بزرگ بشه بد صداش می‌کننا
فاطی صدا می‌کنن
گناه داره بچه بابا

😐😐😐😐😐😐😐

فاطمه

باز شیدا بهتره

شیدا باز بهتره

چقدر تفاوت

فاطمه خیلی زیاده حالا شیدا بهتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱۰ ماهگی
مامان Lena🩷 مامان Lena🩷 ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری