بین اسم داناک و بهار برای دختر کدوم بهتره ؟

۹ پاسخ

اسم دختر من داناکه

بستگی ب سلیقه ی هر فردی داره
من اگه شوهرم راضی باشه میخوام بزارم اصیلا معنیش میشه استجابت دعا بین مغرب و عشا . اسم دختر اولم یسنا و اینم بزارم اصیلا اصلا بهم نمیاد فلن دو دلم ولی اصیلا قشنگه

خزان قشنگه

معنی داناک چیه؟

بهار قشنگه
داناک بار اوله میشنوم

داناک نمیپسندم بهارم قدیمی شده تقریبا باز سلیقه اییه

داناک چیه؟یعنی چی؟کجاییه

عزیزم خیلی سلیقه‌ای هست وای بنظرم بهار خیلی قشنگ تره
داناک تلفظش یکم جالب نیست

بهار خیلی قدیمیه
داناک هم اصلا نشنیدم واسم عجیب غریب میاد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱۰ ماهگی
مامان Lena🩷 مامان Lena🩷 ۹ ماهگی
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی   💞 مامان نی نی 💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش هفته سی‌وپنجم بارداری