اسم دختر من داناکه
بستگی ب سلیقه ی هر فردی داره
من اگه شوهرم راضی باشه میخوام بزارم اصیلا معنیش میشه استجابت دعا بین مغرب و عشا . اسم دختر اولم یسنا و اینم بزارم اصیلا اصلا بهم نمیاد فلن دو دلم ولی اصیلا قشنگه
خزان قشنگه
معنی داناک چیه؟
بهار قشنگه
داناک بار اوله میشنوم
داناک نمیپسندم بهارم قدیمی شده تقریبا باز سلیقه اییه
داناک چیه؟یعنی چی؟کجاییه
عزیزم خیلی سلیقهای هست وای بنظرم بهار خیلی قشنگ تره
داناک تلفظش یکم جالب نیست
بهار خیلی قدیمیه
داناک هم اصلا نشنیدم واسم عجیب غریب میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.