نوزادی کیا تو اولای ۹ماهگی ما با دا میگن

۵ پاسخ

دخترمن از امروز وارد ۹ماه شد..ممه دَدَ گَ گَ بابا میگه

پسرمن تازه رفته تو ۹ ماه دیروز تو بهداش گف باید ازالان بگه ما با دا منم گفتم از الان زوده اخه پسرمن نمیگه فقط ممه میگه😂

دختر من دادا رو خیلی وقته میگه
ولی جدیدا مامان و بابا میگه هنوز ۹ نشده البته

من دخترم شش ماهش بود دادا میگف بابا میگف

مگه بده باید بگه خواهر

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۱۷ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۳ ماهگی