۵ پاسخ

دخترای من نَنَه مَمَه .حَدِ.بَبَ.دَدَ.

بچه من هیچی نمیگه فقط میگ عوم

دده اقا ماما بابا ابه ننه رو میگه ولی مثلا هر روزی سوزنش رو‌یه کلمه گیر میکنه چندروز پیش از صبح‌تا شب فقط میگفت بابا

دَدَه. بابا . بده

پسر من دَدَ .بابا .ماما.بَه.آب.بوو.هوم‌‌.اَه.اِه .

سوال های مرتبط

مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی