سلام مامانا چخبرا بچهاتون شنوایی سنجی بردید ۹ماهگی لازمه 🙂

تصویر
۸ پاسخ

ولی من وقتی دخترم بدنیا اومد بردم برای ازمایش متابولیک و شنوایی سنجی
دیگه بهم چیزی نگفتن که باید بازم ببرم

اره رو کارتش نوشته بودن ۹ ماهگی دیگه بردم

سلام عزیزم من ۳ ماهگی بردم دیگه گف نیاز نیس بیاری

من بردم۹ماهگی عزیزم

من چند روز دیگه میبرم بهداشت عزیزم
نهار چی پختی برا آقا آرمین

من بینایی سنجی و شنوایی سنجی ۶ ماهگی بردم گفت یکسال دیگه بیارش

نه من نبردم ینی بهداشت نگفت ببرم ک

سلام گلم من هنوز نه ماهش نشده نبردم ی سوال شما آزمایش بردی آزمایش خون میگن باید ی بار چکاپ بشه برای کم خونی و عفونت اینا

سوال های مرتبط

مامان آرام کوچولو🐣 مامان آرام کوچولو🐣 ۱۶ ماهگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی